fredag 16. oktober 2009

bygging,bygging..

Nå går all vår tid til hyttebygging, noe vi bare må regne med når vi skal gjøre alt inne selv.
Hadde noen dager fri i høstferien, så da var vi der tidlig til sent hver dag. Vi får veldig god hjelp av roy, trond og pappa, det hadde vel aldri kommet opp en hytte uten de!! Ungene har også hvert flinke til å hjelpe til, ryddet ute, sortert treplanker, hvert m å plastet og stiftet inne. Så de tar også en fin del i hyttebygginga:)

De er i gang i helga også, dro opp i går rett fra jobb.
Nå er det å legge på panel som er jobben, ferdig med to av soverommene, (så da er canada rommet klart ) ; D
Pipa har også kommet opp denne uka, jeg har ikke hvert å sett den, men Fred har godkjenten den, så da er den vel bra.

Hele terrasen ligger under presseningen, vi tar nok den til våren, om ingen melder seg til å snekre ute nå ! Har du noen dager fri, Marius??

Vi må endre kjokkenet vårt, vi hadde ikke tatt høyde for at det var lavere under taket på hytta, enn i ett hus. Så da blir det nok en tur til Ikea.
Men, er veldig på tankene med ett rødthøyglanset kjøkken!! Det er så fint, men redd jeg vil angre, men det gjør jeg nok om jeg ikke velger det også..

Vi for se hva jeg velger--

Grethe

1 kommentar:

  1. Jeg er klar jeg - noen minus grader kan vel ikke stoppe oss... :-)
    Høres ut som dere får det fint til selv, blir spennende å se når det er ferdig. Du får legge inn noen flere bilder, vil gjerne se Fred'ern i aksjon... ;-)

    SvarSlett